Hur ska detta gå?

Som ni vet var det ju väldigt varmt för några dagar sedan. Det var verkligen inget fel med det, snarare var det ganska fantastiskt. Det är bara ett litet problem. 
Jag är ganska känslig för värme, blir trött och får bland annat huvudvärk när det är varmt ( och inte mega super hyper varmt då utan vad resten av mänskligheten skulle kalla skönt).
Iallafall så har jag då njutit hela dan av solen och ska gå och lägga mig. 
Men när jag går in i mitt rum, så kommer den där känslan krypandes över mig. För varmt känslan.
Fönstrena åker upp på vid gavel och själv försöker jag vifta in alla kallluft i rummet (oerhört oeffektivt).
Men till slut är det tillräkligt kallt och jag kan gå och lägga mig.
Men min fråga är, hur ska detta gå när det faktiskt blir VARMT?
Kommer jag behöva flytta till anarktis eller kanske lura till mig sömnpiller. I NEED HELP!
  

Kommentarer
Postat av: ina

UPPDATERA MALIN!!!!NU!!

2010-06-05 @ 14:04:51
Postat av: Rebecca

hahaha, stackare x)

2010-06-12 @ 22:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0