Så här ser jag ut när jag rullar ur sängen på morgonen

Nu skulle jag ju vilja säga att den här bilden togs när jag var precis nyvaken totalt osminkad och iförd ett par gamla trasor som som skulle skänkas till fattiga. Att en make up artist inte alls sminkade mig och att ingen hårstaylist var inblandad på något sätt. Riktigt så var det ju inte, fast den är ganska fin ändå eller hur? 
Och nu ska jag göra något som jag inte brukar göra. Jag ska nämligen fråga er en seriös fråga!
Saken är ju den att jag har flera såna här bilder, skulle ni vilja se dem? 

Kommentarer
Postat av: Anna

jaaa!! jag vill se dem!!!!

2010-01-07 @ 09:58:52
Postat av: ina

du vet redan vad jag vill:)

2010-01-08 @ 17:51:27
Postat av: Rebecca

Visa,Visa Visa!! // Jag vill gärna se dem andra fotografierna med andra ord :) Jättefin bild

2010-01-10 @ 10:14:28
Postat av: Anna the best

JAAAAAAAAAAAAAAAa fdom är ju så jävla fina allihop :D

2010-03-14 @ 13:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0