Ägg av denna sort kommer aldrig över min tröskel igen

Dessa ägg har gjort mitt liv lite mer demprimerat än vad det egentligen är. Problemet är att jag anser mig själv vara lite av en expert när det kommer till att steka ägg. Jag lyckas alltid få det perfekt knäckt i stekpannan, det går aldrig sönder och smaken blir bra. Men sen utsattes jag för de här äggen. De är helt omöjliga att knäcka! Gulan går sönder hur man än gör. En gång så la jag till och med  ner ett finger i den varma pannan för att typ ge ägget mer stöd när jag knäckte. Det resulterade i att jag brände mig och dessutom sprack gulan när jag vände ägget. Så när jag nu skulle baka tyckte jag att det var ett perfekt tillfälle att använda dessa fruktansvärda ägg. Jag knäcker dem högt upp i luften och låter dem falla ner i bunken och tänker sprick så mycket ni vill. Mig spelar det ingen roll. Mohahahaha! Och de klarar sig. Båda två. När de absolut inte spelar någon roll om gulan spricker eller ej så håller den. Livet är orättvist.
 
Här får ni en bild på dem. De förrädarna.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahha Malin + Ägg = med santInte lika

Vadå Bara inne en gång om halvåret?, Pyttsan :)

2010-01-24 @ 08:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0