Vad vore världen i all sin glans om inte Ben and Jerry's fanns?

Smart, fantastisk, klumpig och en aning otursförföljd som man är så har jag blivit förkyld.  Ska ni inte gratulera mig!? Men... Det finns faktiskt fördelar med att vara sjuk. En av dem är att man får äta glass (ÄLSKAR GLASS!!!) jag har en favorit: Ben and Jerry's Half baked. Och glassfabrikens hallon sorbet och sias citron.... Ni fattar. Iallafall idag när jag skulle köpa min älskade Half baked så använde jag min speciella teknik. I Ben and Jerry's glassar är det ju chokladbitar och sånt. Och givetvis vill jag ha den med mest gott i. Min teknik går ut på att man bara inte ska ta den första burken man ser utan man ska stå och välja lite. Och liksom ta den som verkar bäst. Jag vet att jag låter lite galen men jag överlever nog... Idag lyckades jag iallafall välja en väldigt bra burk med väldigt mycket choklad. Det kanske inte är så dumt att vara förkyld iallafall? Och bara en sak till som ni som läser min blogg vet så är jag Grey's Anatomy beroende. Nu har jag bara ett avsnitt kvar på säsong 2, och jag får inte köpa säsong 3 förrän 21 september. Jag börjar få abstinens redan... 

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en bra helg :D!

2009-09-12 @ 08:59:22
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0