Kaninerna och jag?Nej. Teven och jag? Nej. Matteboken och jag? Ja

OBS!!! Meddelande till alla människor på denna jord som går i sjuan eller klasser under det.NJUT!!! För snart börjar ni åttan och då är det slut med det roliga. Prov, prov, prov. Nämnde jag prov? Dessa papper med frågor som  kräver plugg som kräver tid som tar av din tid till att försöka ha ett trevligt liv. Inte kärlek precis.
Okej nu är jag lite hård. Men bara lite...
Så då krävs det inget geni för att räkna ut vad jag gör på kvällarna. Gissade ni på: Hon begraver sitt ansikte i skolböcker som inte är så där jättemoderna och ganska tradiga, då gisade ni rätt.
detta var allt från mig, kan ni gissa vad jag ska göra nu? 

Kommentarer
Postat av: ina

jag får ont i magen när jag tänker på det. Jag vill inte!!

2009-09-21 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0