I hate the world...But I still love the neighborhood squirrels

Jag brukar försöka göra mina inläg humorisiska och lite sådär. Men idag har jag verkligen inget roligt att skriva. Jag har kanske tappat min inspiration... Fast en grej har hänt den är snarare förödmjukande än humoristisk men så här är det: jag belv stucken av ett bi för några dagar sedan och mitt öga svullnade upp så att det blev super litet pch såg helt sjukt ut. Och jag har ingen aning varför jag skrev det för ni mina ytterst få läsare vet antagligen det redan.


Kommentarer
Postat av: Anna

haha aww stackare Malin <3 :D

2009-09-07 @ 18:44:56
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 17:48:36
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0