The Killer Rabbit

Jag passar för tillfället en kanin som är lätt(?) agressiv. Alltså är det väldigt intressant när denna kanin ska få mat. Idag tillexempel: Först kastar jag in hö i buren så långt som möjligt, när kaninen inte går i denna fälla får jag lätt panik och stänger buren. Jag försöker vara totalt ointresserad av kaninen och börjar titta åt ett annat håll. Sedan när kaninen går iväg en liten bit slänger jag upp burdörren ( detta måste utföras både snabbt och effektivt) och nappar åt mig matskålen precis innan kaninen kastar sig mot mig och börjar morra åt mig. Ni kanske tycker att jag överdriver men det är inte bara jag. Den har skrämt många i min bekanrskapskrets..... Ibland blir jag så desperat att jag tar en kvast och drar ut matskålen med borsten samtidigt som kaninen attackerar den. Detta djur tillför verkligen mitt liv lite spänning! Självklart har kaninen ett namn men vi har döpt om den till Den folkilskne eller om man så vill The Killer Rabbit. Och ja, den morrar!!!   

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha

2009-10-30 @ 16:44:57
Postat av: Klara feldt.

haha, den folkilskne kommer jag ihåg :D

2009-10-30 @ 17:28:53
Postat av: lollo

haha , du e grym Malin! den kaninen e fan sinnesjuk! skit i att mata den , så får vi se vem som vinner! mhah.

2009-10-31 @ 19:17:15
Postat av: ina

var det inte den kaninen som gjorde så att jag råkade armbåga dej i fejset? Om det är den så håller jag med lollo:P

2009-11-03 @ 22:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0