Strumpor efterlyses!

Nu ska ni få höra om min studiedag:

igår gjorde jag det här:

jag pluggade fysik.

Jag oroade mig för att jag pluggat för lite fysik.

igår borde jag ha gjort detta:

pluggat mer fysik.

städat mitt rum.

igår insåg jag att:

om man gör en toast i sin toast maskin och inte städar den efter sig blir nästa toast man gör ganska äcklig. Detta fick jag uppleva.

om jag någonsin i mitt liv säger att jag på något sätt i mitt liv ska jobba med fysik när jag blir vuxen måste ni lova att slå mig jättehårt så att mina hjärnceller vaknar. För om jag någonsin säger detta måste de sova väldigt djupt.

Bara en sak till: hemma hos mig är det för tillfället akut strumpbrist, så om ni har några fina, rena strumpor som ni inte vill ha så är jag den perfekta personen att ge dem till.  

Kommentarer
Postat av: Anna

haha XD hur gick det med fysikprovet?

2009-10-16 @ 18:13:57
Postat av: Rebecca

hahah vi lovar att vi kan banka dig i huvet :) Kom bara över till ig om du vill låna lite strumpor :D Hur gick det med provet? Alla rätt som vanligt? hhaha :D <3

2009-10-24 @ 08:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0