Har jag svininfluensa? Nej. Bloggtorka? Ja

Nu ska jag försöka att skriva ett intressant inlägg. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva om, så det kan bli svårt. Men vi gör ett försök. 

Seriöst vad ska jag skriva om? Kanske om mina lärare (som kanke inte borde vara lärare?) eller om MIKAS nya skiva (som jag gillar mer än jag gillar det mesta) eller något annat ur mitt liv ( där det inte händer så mycket). Tänk om jag vore kändis, då skulle jag vara rik och kunna shoppa mycket. Samtidigt som jag skulle försörja mig på något jag tycker är kul (skådespeleri). Fast vänta..... Brukar inte kändisar ha ett ganska osunt förhållande till alkohol, ta droger och förstöra sin ansikten med botox. Det kanske är ganska bra att leva mitt liv i allafall......    

 

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha .. du e så humoristisk malin

2009-10-06 @ 19:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0