Bland kossor och katter

Jag har precis varit ute och städat kaninbur i denna väldigt varma outfit: tunna leggings ( som är för korta) tunika och huvtröja dessutom hade jag ballerinaskor. Temperatur: 6 grader. Smart va? Nu väntar jag bara på min förkylning...... Förövrigt har jag besökt en bondgård idag. Där hade de:200 kor, 49 får, 2 hundar och 2 katter. jag blev helt förälskad i katterna som var ett halvår gamla. Jag funderade seriöst på att kidnappa en men hindrades av ägarna som tydligen ville behålla den. Oerhört konstigt tycker ni inte? Här kommer i allafall en bild på mitt offer  

Kommentarer
Postat av: Anna

väldigt vacker bild malin :D

2009-10-12 @ 19:37:38
Postat av: Emma

du skulle tagit den iallafall.hahaha

2009-10-13 @ 15:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0