Isbjörnarna har äntligen släpt mig!!!

Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag men det beror på att jag har varit kidnappad av isbjörnar och inte att jag varit lat om någon skulle tro det.

Nu när jag har förklarat detta ska ni få höra om ett annat problem jag har. Mina älskade TV program! Många karaktärer kommer vara borta ett tag från Grey's Anatomy och vi får helt enkelt hoppas att jag överlever.......... Jag kan faktiskt inte garantera något. Dessutom har True Blood slutat på ettan och min kära vän Wikipedia skriver inget om när det börjar igen. Som ni förstår så går jag igenom fruktansvärda plågor för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha jag tror nog att du överlever :D

2009-11-19 @ 18:10:30
Postat av: ina

Usch, isbjörnar är ruskiga djur...

själv blev jag nerslagen av en get för en vecka sedan.

puss!

2009-11-20 @ 21:55:35
Postat av: lollo

stackars malin! kom hem till mig och ät isbjörns lever, det e mums XD

2009-11-23 @ 10:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0