Min vansinnesfärd

Nu ska jag berätta om en händelse som hände mig.

I pjäsen som jag är med i just nu så ska vi vid ett tillfälle springa ut på gatan för att sedan gå in i en gång som gör att vi kommer bakom scenen fastän vi gick ut på ett annat ställe. Men nu är det såhär att när vi gick igenom var vi skulle gå in igen och sådana saker så var jag inte där. Vilket gör att jag inte har en aning om var jag ska när jag sprungit ut på gatan. Alltså är jag totalt lost på gatan i:
Min piratoutfit:
Jättestor chockrosa kråsskjorta
Tjock rock med sidenband och olika medaljer
Haremsbyxor
En krok (jag spelar kapten Krok)
Stor trekantshatt
Svärd

Dessutom har jag inga skor. Jag är totalt vilsen och springer som en galning på gatan i malmö centrum. Jag drar i massa dörrar som är låsta och springer hela tiden. Jag drog till mig viss uppmärksamhet. 
Som om ni någonsin hör en historia om den galna springande piraten så vet ni vem den handlar om.

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha åhh stackare. haremsbyxor XD hahaha tack för lussebullen :)

2009-12-03 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0