Listan ni bör komma ihåg!

Isbjörnarna har varit i farten igen om någon undrar över uppdateringen, jag ska sätta ut fällor!

Men i min totala brist på händelser som jag kan omvandla till ironiska saker så kommer här en liten lista. Just det, en lista. Och inte vilken lista som helst utan en lista över invånarna som bor på mitt femstjärniga hotell:

1. Mamma med ungar. Här bor hönsmamma number 1 med sina små. Viss ironi infinner sig bland ungarna då den absolut tjockaste är livrädd för allt (och det inkluderar maten) medans en av de minsta är någon slags version av en kanin James Bond. Ok, inte rikitigt men nästan. 

2. Denna kanin är född i år men har redan nått storleken av en liten Grand danois hund (ja det är antagligen felstavat) vad har de matat den med steroider eller? Fast jag måste lägga till att störst är snällast.

3. Här bor pappan till ungarna. En mycket söt herre som bara är lite större än sina barn. Jag kommer inte på något bättre än det här om honom.

4. Mina små (?) pälsbollar. De har vant sig vid pensionat gäster och har helt gett upp det där med att markera revir. När en pälsboll anländer och börjar hålla konsert genom att stampa och markera och jag vet inte vad. Så bara intar de atittyden: herregud-du-sticker-snart-igen-varför-bry-dig-om-det-loser,jag är så stolt.

5. Lejonet och lammet. Den ena kaninen (lejonet) är killer rabbit version 2. Den bits och är allmänt otrevlig. 
Lilla lammet är snäll och söt, kämpa på så kommer du klå killer rabbit version 2 en dag!

6. Lill killen här stampade revir som en hel stepp grupp första dagarna men har börjat chilla nu. Liten trevlig sak det där.

7. Min lilla fegis. Borde överväga att byta frisör och inte välta ut sin mat så ofta. Säger en helt opartisk källa.

OBS!!! ALLA KANINERS NAMN HAR UTELÄMNATS PGA DERAS INTEGRITET. OM NI BILL VETA NAMNEN KAN JAG INFORMERA OM ATT JAG BARA TAR EMOT FYRSIFFRIGA ELLER MER ÄN DET SIFFRIGA BELOPP NÄR DET GÄLLER MUTOR.    

Kommentarer
Postat av: ina

Vad fick du i julklapp? En större bur?

hahaha. Först när jag började läsa trodde jag att listan handlade om din familj! Knas

2009-12-26 @ 00:13:04
Postat av: Anna

Hahaha jag med, jag trodde att ni hade skaffat höns!

2009-12-26 @ 09:56:23
Postat av: LOLLO

hahaha , malin du är grymt rolig ! sov gott julegris <3 ( fast du är ju ingen gris)

nöff nöff! hälsa alla inneboende ;P

2009-12-26 @ 17:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0