Dags att byta veterinär?

Igår var jag tvungen att åka till veterinären med min kanin Ida. Allting går bra och vi lägger undan en medicin som vi skulle köpa idag. På morgonen får jag ett samtal från veterinären som lyder ungefär så här:
vet.-Hej jag ringer från din veterinärklinik. Jag undrar bara om Gollum(en annan av mina kaniner) mår bra?
jag-Han mår bra, men alltså det var ju Ida som jag tog med till er igår.
vet.-Jaha men mår HAN bra då?
jag-Ja HON e bättre men vi ska ju köpa medecin hos er idag.
vet.-Ok det var allt jag ville veta. gej då!
Jag behöver inte berätta vad det var som gjorde mig en aning tveksam i mitt val av veterinär va? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det var helt sjukt kul!:P

Du kan byta till den miro och elsa använder, den tycker jag är bra.

kram ina

2009-08-13 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0